perjantai 11. marraskuuta 2011

Tunnustus nro 1


Sain tunnustuksen chef:ltä, kaunis kiitos chef!


Tunnustuksen saajan pitää tehdä seuraavaa:


1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle blokkaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Tunnustus lähtee eteenpäin seuraaviin blogeihin:

1. Asun maaseudulla, tosin ruutukaava-alueella lähellä kirkonkylää. Muutin tänne maalle miehen perässä reilut 4 vuotta sitten. Päivääkään en ole muuttoani katunut. Olen saanut täältä monia ystäviä.

2. Olen monessa vapaa-ehtoistoiminnassa mukana, Iitan luokan vanhmepaintoimikunnassa, 4H:n hallituksessa, erään urheiluseuran hallituksessa ( pienen paikkakunnan takia en viitsi seuran nimeä mainita ) ja viimeisimpnä aluevaltauksena tuli tuo MLL:n hallitus.

3. ( aargh kun vaikea keksiä kirjoitettava ) Olen oikea herkkusuiden herkkusuu, tänään tulenm syömään vielä tortilla chipsejä, limua ja jäätelöä.

4. Tykkään kovasti myös lukemisesta, mutta olen sinäällään huono lukija - kirja kun pitäisi lukea kerralla kannesta kanteen. Viimeeksi olen lukenut Laila  ( Hietamies ) Hirvisaaren Valoa kohti

5. Toiselta ammatiltani olen laitoshuoltaja, kotona en kylläkään pidä siivoamisesta ( kääks mikä tunnustus tuli tehtyä)

6. Toinen ammatti on perhepäivähoitaja, ( näyttötutkinto suorittamatta ) työtä en ole vielä pystynyt tekemään koska olen loukannut polveni maaliskuussa 2010 ja polvi ei ole vieläkään työkuntoinen.

7. Olen kesän ystävä, tämä pimeä syksy ja alkava talvi tuntuvat pitkiltä ja tylsiltä, odotan oikein innolla kesän lämpöä ja uintikelejä.

8. Olen nyt yksin kotona ja mietin kovasti mitä tekisin tänä iltana - en ehkä kuitenkaan mitään sen kummenpaa kuin muinakaan iltoina, eli käsityö työn alle ja netistä telkkariohjelmia. 

Huh, huh olipas tässä urakkaa kovasti.







2 kommenttia: