maanantai 12. syyskuuta 2011

21 päivän haaste loppui tänään. 
Haasteen saldo: - 6,2 kg, kadotettuja senttejäkin on, mutta ne jäi mittaamatta tuolloin aloittaessa. Vaatteista huomaa hyvinkin nuo kadotetut sentit. Uudet ruokailutottumukset ja säännöllinen syöminen.
Liikunnan ilon löytyminen, eilen ensimmäistä kertaa kahvakuulailemassa, tuskin jää viimeiseksi. Lenkkeilyn ilokin löytynyt, samoin kuntosalin ilot.
Makeanhimoni on kadonnut, ihan totta. Olen ollut ainakin koko aikuisikäni oikea herkkuperse, kaikki makea on kelvannut, irtokarkkipussi ( ei mitään pientä vaan jätti ) ei kauaa vanhennut mun käsissä.

Eilen pidin herkkupäivää, ja mikään ei maistunut erityisen hyvältä.
Ei pizza, ei paahtoleipä, ei karkki, ei leivonnaiset ei mikään. Vaikka olin antanut itselleni luvan ostaa vähän karkkia ei kaupan karkkihylly kuitenkaan vetänyt puoleensa, joten karkit jäi ostamatta. Ennen oli poikkeus jos en karkkia kauppareissulta ostanut...

Nyt jatkan kuitenkin vielä tällä ruokavaliolla, Liteen en lähde mukaan, ei vaan nyt pysty.
Olen ajatellut palkita itseni eräällä Me&i vaatteella, mutta nyt olen miettinyt kuitenkin ehkä uusia urheiluvaatteita ja kahvakuulaa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti