sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Sisustuskuvahaaste rakkain esine #4

En oikeastaan kiinny tavaroihin, joten tämä rakkain esine tuotti lähes harmaita hiuksia.
Tällä hetkellä rakkaimmat esineet taitavat olla nämä:




Niin taas Muumia.
Sain nämä myös silloin vajaa vuosi sitten syntymäpäivälahjaksi ystäviltäni ja ihastuin näihin kyllä heti. Ei minulla ole näissä purkeissa mitään säilössä, en vaan osaa laittaa niihin mitään.
Iita kerran kysyi miksei minulla ole kahvi näissä purkeissa. Minua suorastaan pelottaa että pudottaisin joku aamu unenpöpperössä purkin lattialle ja sen takia en voi ajatellakaan näitä tuolle kahville.

2 kommenttia:

  1. Ihania purkkeja <3! Minulla on Seikkailumuumi-kaadin. Varjelen sitäkin kovin... joten ymmärrän hyvin, miksi purkkisi ovat tyhjillään :).

    VastaaPoista
  2. Ihanat, ihanat purkit! Mä kans rakastan näitä mustavalkoisia(kin) muumijuttuja =)

    VastaaPoista