maanantai 30. huhtikuuta 2012

Huhtikuun SNY-paketti saapui



Postilaatikostaa oli kuulemaan löytynyt tänään tämä paketti.
Takana oli ihan älyn pitkä päivä, olin tosi väsynyt kun yhdeksän jälkeen raahustin kotiin.
Paketti piristi kummasti ja sai taas hyvälle tuulelle.



Paketista löytyi kerä valkoista seiska veikkaa, kaksi vaaleansinistä kerä DROPS-Alpakkaa, ihan uusi tuttavuus, mukavan pehmeältä tuntui mitä sitä hypistelin.

Bambu puikot 4,0mm

4 pussi cool aid värejä. Ja kyllä olen syksyllä vähän kokeillut näillä värjäystä ja tykksin kovasti,

Kerroskaskuri

Salmiakkia, jäikin karkit ostamatta, kävin niin kiireellä kaupassa tänään, eli tarpeeseen tulivat.

Käsirasva, tämäkin tarpeen, kun vain malttaisin kädet rasvata...
( tätä en muistanutkaan ottaa lisäkuviin mukaan)


Viimeisenä vaan ei vähäisempänä ihana Annis-huivi!
Todella kaunis huivi.

Olen kyllä ollut todella onnekas, niin ihania paketteja SNYni on minulle lähetänyt. Jokaikinen paketti on tähän menessä ollut todella runsas ja ajatuksella koottu.
Kyllä on ensikertalaisena ollut mukavaa.

Muutama sananen touhun täýteisestä päivästä.
Aamulla puoli yhdeksän jälkeen olen laittanut kotioven perässäni kiinni ja tulin kotiin joskus ilta yhdeksän jälkeen.
Iitan luokka järjesti rinnakkaisluokan kanssa lapsille vappudiskon.
Olen paahtanut tänään 8 pussia pop corneja ( siis niitä jyviä ihan ), ja harjoittelin parilla mikropussilla aamusta perhekahvilassa. Ihan ilma tapaturmaa en selvinnyt urakasta, vaan poltin yhden sormen kattilan reunaan...

Diskossa oli tosi paljon lapsia, emme myyneet lippuja joten emme tiedä kävijä määrää.
Järjestimme myös oppilaille oman koulunsa TALENT-kilpailun ja ensimmäiseen Talent-kisaan olikin kivasti osallistujia, alkukarsinnat oli koulupäivän aikana ja finaali sitten illalla.

Myynnissä oli niin tölkkilimuja, kuin munkkeja, karkkeja noita pop corneja unohtamatta.
Oli ongintaaja vesipajatsoa, sekä laatikonsalaisuus.

Takana aivan mahtavan upea päivä! Mukavaa kun lapsilla on toimintaa ja kovastituntuivat tykkäävän.

Taitaa olla ensimmäin flunssa tulossa tai sitten olen herkistynyt siitepölyille.
Päivän aloitin allergia- ja särkylääkkeellä, päivän mittaan äänikin on kadonnut...




1 kommentti:

  1. Kiva, että olen onnistunut kokoamaan sinua ilahduttaneita paketteja. Toukokuun paketti on mietinnässä ja jotain pientä siihen jo hankittunakin.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista